Helg!

På fredagen fixade jag Tuffe snabbt, red ut en sväng & testade faktiskt lite trav för att han var så satans pigg. Catta (min syster) & hennes son följde med oxå, kul med lite sällskap :)

Fick sin sista spruta på lördagen, gick hyffsat att ge honom den. På lördagen & söndagen fick han gå en promenad utan mig på ryggen. Hans ben är mkt bättre! Ska sluta skrubba såret nu för jag fått för mig att jag tagit bort massa sårskorpor.

Igår slängde jag ut Tuffe och sedan kom Sofie & hämtade mig & vi åkte till hennes hästar. Hon bjöd mig på lunch oxå, så snällt :)


Vågade till och med prova rida Toto ;)

Idag ska jag försöka rida lite på ängen & se hur han rör sig & jobba honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0